Ćwiczenia na triceps

triceps

Triceps, czyli mięsień trójgłowy ramienia to ” oczko w głowie kulturystów”, czyli grupa mięśni na ćwiczenie której poświęcają najwięcej czasu i siły. Triceps jest znacznie większy niż biceps, o czym czasem wielu z panów zapomina. Dlatego jeśli chcą mieć duże i silne ramiona to właśnie na mięśniu trójgłowym powinni skupić najwięcej uwagi. Istnieje kilka uniwersalnych ćwiczeń świetnie sprawdzających się w treningu tej partii ciała. Jednym z nich jest wyciskanie sztangi wąskim chwytem. Jest to ćwiczenie wielostawowe dla tricepsów.

Co to oznacza? Tylko to, że angażuje ono do intensywnej pracy wszystkie trzy głowy mięśnia. W tym ćwiczeniu poza wspomniany mięśniem pracują również plecy oraz mięśnie klatki piersiowej. Wąski chwyt to ćwiczenie bardzo uniwersalne bowiem dzięki niemu można osiągnąć zarówno rozwój siły maksymalnej jak i jednoczesny rozwój siły i masy. Ćwiczenie to bez najmniejszych przeszkód może być wykonywane zarówno przez nowicjuszy jak i bardziej doświadczonych w obu przypadkach efekty da tylko jego poprawne wykonanie.

Be the first to comment

Leave a comment

Your email address will not be published.


*